検索キーワード: 著者 "Natasha Hritzuk" すべてのカテゴリー
-
-
Multi-Screen Marketing
- The Seven Things You Need to Know to Reach Your Customers across TVs, Computers, Tablets, and Mobile Phones
- 著者: Natasha Hritzuk, Kelly Jones
- ナレーター: Barbara Dellenback
- 再生時間: 7 時間 29 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
Multi-Screen Marketing is a comprehensive guide to understanding the multi-screen consumer. Written by thought leaders from Microsoft's Advertising division, the book identifies what drives consumer behavior across devices and digital platforms - sequentially, simultaneously, at home, at work, and everywhere in between. The underlying concept is that marketers need to move beyond a technology feature-obsessed approach, where a device's capabilities dictate one's marketing plan, and instead, focus on the underlying needs and motivations of their customers.
-
Multi-Screen Marketing
- The Seven Things You Need to Know to Reach Your Customers across TVs, Computers, Tablets, and Mobile Phones
- ナレーター: Barbara Dellenback
- 再生時間: 7 時間 29 分
- 配信日: 2020/07/27
- 言語: 英語
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
価格: ¥ 2,500 または、コインで購入
販売価格: ¥ 2,500 または、コインで購入
Audible会員プラン聴き放題対象 -