
Why does customer engagement matter?
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
This month on The Funnel, hear from Blue Acorn iCi’s Ashley Mut on how organizations can benefit from providing a seamless customer experience with the help of a customer engagement team.
Listeners will learn:
- The impact of having customer engagement as a business focus
- The potential challenges associated with having a customer engagement team
- How technology changes have impacted customer expectations and experiences
Follow Blue Acorn iCi: https://www.linkedin.com/company/blue-acorn-ici/
Follow Ashley Mut: https://www.linkedin.com/in/ashley-mut-3b7481206/