
When the Math isn't "Mathing"
カートのアイテムが多すぎます
カートに追加できませんでした。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this episode, I'm joined by Math Specialist Dr. Joslyn Richardson. Listen as she shares insights into the significance of effective math instruction as well as its implementation. Dr. Richardson also addresses some of those barriers that limit student achievement in mathematics in schools that support Black and Brown children.
Resources for Teachers:
The Impact of Identity in K-8 Mathematics: Rethinking Equity Based Practices.
Websites
https://equitablemath.org/
https://www.todos-math.org/ (TODOS also has resources for Families and Caregivers)
https://www.drspbrown.com/ (The Intentional Instruction Blog)
https://www.youcubed.org/
Contact Dr. Richardson
Linked In: Joslyn Richardson
Twitter: @DJnRichED
Stay in touch with Dr. SP Brown
Instagram:@intent_instruct
Email: intent_instruct@yahoo.com