
Waarom E-E-A-T cruciaal is voor jouw Google-ranking
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In deze aflevering van Van Klik tot Klant duiken we in een van de belangrijkste factoren voor jouw online succes: Google’s E-E-A-T. Misschien heb je er al eens van gehoord, maar wat betekent het precies? En belangrijker nog: hoe zorg je ervoor dat jouw website voldoet aan de richtlijnen van Ervaring (Experience), Expertise (Expertise), Autoriteit (Authoritativeness) en Betrouwbaarheid (Trustworthiness)?
Overzicht:
00:00 Intro
00:08 Inleiding EEAT
00:30 Expertise
04:30 Experience
7:26 Authority
8:36 Trust
11:40 Voorbeelden
💡EEAT Checklist
Meer weten over SEO? Neem dan zeker een kijkje op onze website:
Online Marketing Monkey
Ontdek meer inzichten in onze nieuwste blogs:
Blog