
The Four Dimensions of Loyalty: Insights from Ogilvy One’s Dayoán Daumont
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this episode, Charlie Hills interviews Dayoán Daumont, Head of Strategy at Ogilvy One, where he leads consumer engagement and loyalty strategy across the entire brand ecosystem for clients such as FIFA, Nestlé, and Michelin. Dayoán blends behavioural insight with creative precision to transform fleeting moments into lasting relationships.
The conversation explores his favourite book and loyalty programmes, key highlights and learnings from the initiatives he has led, and an in-depth look at Ogilvy One’s new loyalty research, The Four Dimensions of Loyalty.
Show Notes:
1) Charlie Hills
2) Dayoán Daumont,
3) Ogilvy One
4) The Four Dimensions of Loyalty
5) Neuromancer