
S1 Ep6: Data-Driven Business Growth: Big Data & Gamification with Nicolas Babin
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
These are the questions and talking points we discussed.
Gamification:
– what is gamification
– why did you start using gamification?
– what is the purpose of gamification
– how can you use gamification
– which area is best for gamification
– what results can you see with gamification
– could gamification be misused?
– could you give us some examples of gamification you have used in the past?
– pros and cons of gamification
– could you find gamification in everyday online tools?
Data and technology:
– Are we talking on line or off line data?
– What is open data?
– what marketing techniques use data?
– how can data and technology go together?
– does AI use data?
– what is predictive analytics?
– what is big data and how can anyone use it?
– what activities use big data?
– should I be scared of data being available so widely?
– could anyone access all data, is there any type of safety involved?
Shownotes can be found here: https://www.influentialvisions.com/big-data-and-gamification/