
RIP To These Advertising Strategies (but are they really dead?)
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In a rapidly changing world, advertisement is always evolving. But what has been left to perish? What are the advertising strategies that don't work anymore? And is there any hope of bringing them back? Shelby Hagerdon and Matt Vojacek memorialize these dead advertising strategies of the past while asking the question, “Maybe they were just misunderstood?” In an age of trends, perhaps it’s time to look backwards for inspiration.