
Mitch Gitelman: On Building MechCommander, Shadowrun, Battletech - and Why Kindness Wins
カートのアイテムが多すぎます
カートに追加できませんでした。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Mitch Gitelman: Building MechCommander, Shadowrun, Battletech - And Why Kindness Wins
Game-making maestro Mitch Gitelman sits down with Jordan and Jonathan to spill the wild origin story of how “a kid who didn’t know what a pixel was” bluffed his way into Sony - and then built classics like MechCommander, Shadowrun Returns, and BattleTech. From goat-pasture negotiations and Microsoft war stories to why “improvise, adapt, overcome” (and a lot of kindness) still beat crunch and corporate ego, this episode all about creative hustle and staying human in AAA chaos.
Check out SLICE - Seattle Loves Indie Creators Expo, is a one-day games industry conference that Mitch is helping out with:
https://seattleslice.org/
Follow us on Instagram:
https://www.instagram.com/wethoughtpod
Follow us on X:
https://www.x.com/wethoughtpod
Follow us on LinkedIn:
https://www.linkedin.com/company/we-thought-it-would-be-easy