
Making Dentistry Convenient
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Making dentistry convenient is crucial for providing a positive patient experience. With the line between medicine and high-end service blurring, patients expect more than just quality care. They want convenience. Many dental practices need to deliver in this area, particularly regarding scheduling. Patients want to call only one time to book an appointment. Answering every call and making scheduling easy is vital. Patient education is also essential. Dentists can help patients better understand their needs by explaining why certain services are necessary. Practices can improve patient satisfaction and increase appointment bookings by prioritizing convenience and patient education.