
Lesson planning is a verb: why does tech keep treating it as a noun?
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Leon Furze argues that “lesson planning” is a dynamic act of design and reflection, yet AI platforms from Google, Microsoft and start‑ups like Magic School keep packaging it as a downloadable product: click a button, get a plan. That noun‑based mindset, he says, feeds compliance paperwork and short‑cuts the messy thinking, collegial dialogue and classroom experimentation that turn curriculum into learning.
The post Lesson planning is a verb: why does tech keep treating it as a noun? appeared first on Leon Furze.
まだレビューはありません