
Knowing Who You're Not
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
We spend a lot of time trying to decide who we are, who our brand is, what our products should be. How often do you think about how you're not? Are you good at recognizing the solution you shouldn't be for the customer you shouldn't have? It's a form of niching but knowing who you're not is just as important as knowing who you are. This week, we'll focus on the benefits and relevance to knowing who you're not supposed to be.
Resource: https://azolacreative.com/disc