
"How to get more engaged sessions?" Pixel-less tracking on Meta and TikTok's Engaged Session Optimization. Morning Minute Ep 20
カートのアイテムが多すぎます
カートに追加できませんでした。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
TikTok just rolled out “Engaged Sessions” and Meta is making a push toward pixel-less landing page tracking - both game-changers for mid-funnel advertisers. In this episode, Chuck breaks down how TikTok’s new 10-second engaged session metric can help filter out accidental clicks and improve traffic quality, and why Meta’s pixel-free landing page view tracking could be a win for regulated industries or event campaigns. Learn the pros, potential pitfalls (including bot traffic), and how to test these features to get more quality site visits from your ads.
Morning Minute Episode 20: "How to get more engaged sessions?" Pixel-less tracking on Meta and TikTok's Engaged Session Optimization.
Comment any question you want covered below
Work with our team: rckstrmedia.com