
How to Scale Customer Education Using a Community-Led Approach with Bluebeam's Aily Roper
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this episode of Higher Logic's "Power of Connection" podcast, host Paul Schneider chats with Aily Roper, Senior Manager of Customer Education at Bluebeam. Bluebeam provides digital tools for the AEC (Architecture, Engineering, Construction) industry with over three million users and growing. Topics covered include:
- Scaling customer education.
- Initial issues typically encountered in product education.
- Helping customers learn the full capabilities of a product.
- Facilitating users teaching each other through community.
- Delivering educational content to wide, diverse audiences with varying ranges of expertise and tech savviness.
- Being knowledgeable about how, when, and where your audiences work.
- Getting new users set up right in the product.
- The right role for CSMs to play in community.
- The importance of social learning.
- Selling community up the executive ladder.
Helpful Links:
- Prefer to read? Get the blog recap.
- Bluebeam
- Higher Logic