
How Project Managers Can Thrive In Evolving Agency Models
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
The agency world is undergoing major shifts, with evolving business models, leaner teams, and new demands on project leaders. While disruption can feel overwhelming, it also presents opportunities for growth—if you know how to adapt. As roles blur and responsibilities pile up, resilience and flexibility have never been more essential.
Joining us is Harv Nagra, Head of Brand Communications at Scoro and host of The Handbook: Agency Ops podcast, to break down how operating models are changing and what project managers can do to stay ahead. From navigating uncertainty to leading with a growth mindset, this episode offers actionable insights for anyone facing rapid change in agency life.
Resources from this episode:
- Join DPM Membership
- Subscribe to the newsletter to get our latest articles and podcasts
- Connect with Harv on LinkedIn
- Check out Scoro and The Handbook: Agency Ops podcast
- Range: Why Generalists Triumph in a Specialized World