
How Can You Create Marketing That Sticks? (with James I. Bond)
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Ever wonder why some slogans, product names or ads stick in your head while others fade away? James I. Bond does, and he's written a book about it called Brain Glue. In today's episode, he shares:
- Why some ads make you flinch
- How a clever name can turn a copycat product into a goldmine
- Why men might want to buy a "Lawnmower" for their bathroom
- How fire helped a company boost its business
- Why rhyming, honesty and being blunt are good messaging strategies
These concepts and more stick to our brains because they connect to it where decisions really happen.
James' website - YesBrainGlue.com
James' book - Brain Glue on Amazon
James on LinkedIn - James I. Bond