
Episode Two - Process not People
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Episode three of Change Jam, today's topic is Process not People. Jo and Mel have a chat about the Kaizen methodology and how process analysis is a cornerstone of improvement, however, people are the most important driving value behind process improvement.
The chat refers to past experiences of helping teams or individuals to have an awareness of the process that they follow at the moment, and to ask themselves whether they even know what it is "What is it? Does everyone know". And so introducing the subject of Standardisation, another Kaizen tool, Jo and Mel examine how awareness of current place, is a great starting point for an increased understanding of process and its place in making our world a more valuable place.