
Episode 2: Delivering Sales Velocity
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Understanding the types of seller behaviors that have been most successful in today’s slow-moving market could help CEOs create value by improving the commercial productivity of their GTM teams.
In this episode, Chief Strategy and Product Officer at SBI, Nick Toman, and SBI General Manager of Talent Productivity, Ray Makela, discuss how top CEOs are adopting effective seller approaches and generative AI to push the sales margin.
Key Talking Points:
- The winning seller profiles that drive increased commercial productivity
- Findings from SBI’s latest report on seller approaches and sales velocity
- How generative AI can support sellers in understanding customer needs