
Ep. 3 | Batch creating content to save your sanity & navigating being a new entrepreneur the healthy way (w/ guest Elizabeth)
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
- Elizabeth "fell" into entrepreneurship unexpectedly after being a stay-at-home mom
- Content creation can be time-consuming and overwhelming without a system
- Time blocking and batching tasks can significantly improve efficiency
- Scheduling rest is as important as scheduling work tasks
- Automation tools can help scale a business without burnout
- Finding a mentor can provide valuable insights for growth
- Self-discovery is crucial for building a sustainable business
- Creating a system for content creation can alleviate stress
- It's important to keep learning and adapting as an entrepreneur
- Instagram: @brave_marketer_
- Check out BATCH (her mini course to save your time & sanity while you're creating content!)
- Instagram: @itskristenraine
How to GROW your business:
- If you want to UNHUSTLE your life & business and learn how to scale your business to 6, multiple 6 or 7 figures the sustainable way without losing your sanity – join the WAITLIST for UNHUSTLE Academy™ (launching SOON).
Hit subscribe & follow so you never miss a new episode!