
Ep.27 The StoryBrand Framework: How Design Thinking Powers Data Science with Bill Schmarzo, ex-Chief Innovation Officer at Hitachi Vantara
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
- The StoryBrand Framework in the context of data science
- Design thinking in data science
- How to value data as a corporate asset (Current GAAP accounting standards do not permit data (intangible assets) to be capitalized on the balance sheet).
- Chipotle use case - improving same-store sales using data and analytics
- We’ll talk about the MMMM of Digital transformation
- Everything Bill learned about management he learned coaching little league baseball.