
EP02: Augmenting the luxury experience – with Pierre-Nicolas Hurstel
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Technologic innovations are key to helping luxury brands update their business model. Pierre-Nicolas Hurstel, CEO of Arianee, the leading NFT platform for the luxury and fashion industries, explains what consumers can expect from blockchain and other technological leaps forward.
Mentioned in this episode: “Conscious, collaborative, connected: making over the luxury business model">Conscious, collaborative, connected: making over the luxury business model” a study by Mazars in partnership with Arianee.
Hosted by Ausha. See ausha.co/privacy-policy for more information.