
E36: Economics of Game Innovation & AI's Now Proof
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Send us a text
What is the GDP-maximizing set of copyright protections? 10 years? 5 years? None at all? Chris, Eric, and I debate the relevance of patents and copyright protections and the gains to network effects of knowledge. Does the "gentlemen's agreement" to avoid patent protections on game design help or hurt the industry?
Chris talks about Monster Hunter's lineage and woeful service, while Eric introduces a novel use of AI in game design. Phil believes the Gini coefficient is underutilized for measuring live-ops-driven revenue.