
Building Successful Communities with ModSquad's Izzy Neis
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Paul’s guest on this episode of Higher Logic’s “Power of Connection” is Izzy Neis, Head of Digital at ModSquad. For over 20 years, ModSquad has been providing moderation, customer support, community management, social media, and social listening services for all ranges of businesses with a digital footprint, B2B and B2C. Topics covered include:
- How to build a successful community experience
- What factors should you prioritize when crafting a community strategy?
- How to find out what your customers want in a community.
- How to work with community managers to make sure they’re as effective as possible.
- The various types of community managers.
- How to establish baseline and spiking moment experiences in the community.
- What are the characteristics and skillsets of a great community manager?
- Some of the most common goals for community.
- Why your community should be more like Madonna.
- How to handle angry or critical community posts.
- Do you need a community if you’re already very present on social media?