
52. How to reframe Failure and Grades in the Classroom
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
If a student sees an F on their test, they'll think many things. One of them being "I'm a failure"... How toxic is that? Today's episode is all about psychology, conditioning, and ways to UNDO a student's beliefs around grades, enjoy!
Feedback, queries, anecdotes - send them on through! → itsjjyang@gmail.com
SOCIAL:
INSTA: @jo_yangj
FACEBOOK: https://facebook.com/itsjoyang
BLOG: https://itsjoyang.com
Video version of podcast:
https://www.youtube.com/channel/UCndDvY08yZ1ljNtoJ6C9_LA?view_as=subscriber
Videos: Little albert: https://www.youtube.com/watch?v=9hBfnXACsOI&t=59s&ab_channel=Johncheezy
Music: lukrembo cloud