
25 Rachel Southern and Danita Trice - Transitioning from Student to Employee - Part 2
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
On this second episode of a three-part series on preparing for success, host Morgan Hutter welcomes back Rachel Southern and Danita Trice to talk about email and time management. The average person receives 78 work emails a day and spends approximately 37 hours a week on email. Listen in as they discuss the best tips and tricks to keep your life organized, both inside your inbox and outside of it.
If you'd like to learn more about The Boehly Center come visit us at boehlycenter.mason.wm.edu.