
10. Hagerty’s Jack Butcher on affinity marketing, the MGA structure, a 43 million vehicle target market, M&A and more
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In the tenth episode of Unreserved, Jack Butcher, president of collectible car MGA Hagerty, sits down with Inside P&C News Editor James Thaler.
The executive discusses the company’s unique approach to lifestyle/affinity marketing and its growth strategy in targeting what it believes is a 43 million addressable market.
The collectible car enthusiast also delves into Hagerty’s capacity and distribution partnerships, its omnichannel distribution strategy and how its M&A strategy deviates from many traditional insurance businesses. Butcher also outlines the appeal of the MGA structure and how Hagerty balances running a high personal touch service business with the need to secure efficiencies through tech.