Audible会員プラン登録で、20万以上の対象タイトルが聴き放題。
-
Real Time
- Preparing for the Age of the Never Satisfied Customer
- ナレーター: uncredited
- 再生時間: 3 時間 55 分
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。
あらすじ・解説
Intuit does it with your personal finances. FedEx does it with your parcels. McKesson does it with your drugs. Just what are they doing? These companies are all offering what you need, whether it be stock quotes, an anniversary present, or a prescription filled, and they're offering it to you quickly. In his provocative book, Regis McKenna, the pioneer of modern marketing, explains how these companies are among those best equipped for the 21st century because they are seizing the opportunity of the real-time world - one in which time and distance collapse, action and response are simultaneous, and customers demand instant gratification...or else they go elsewhere. McKenna explains how to compete and how to manage companies in this world, drawing upon his experience as an entrepreneur and his work with over 300 start-ups, including Silicon Graphics, Apple, Microsoft, and Intel. This exclusive recording marks the first time Real Time is available on audio.
©1997 by Regis McKenna (P)1997 Audible Inc.
批評家のレビュー
"...The notion of eliminating hierarchy and long-term planning, and creating real time management that focuses on delivery, results, and customer needs is a key revelation for companies large and small." (Jerry Yang, Cofounder, Yahoo!)