『Post-Acquisition Marketing』のカバーアート

Post-Acquisition Marketing

How to Create Enterprise Value in the First 100 Days

プレビューの再生

Audibleプレミアムプラン30日間無料体験

プレミアムプランを無料で試す
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます

Post-Acquisition Marketing

著者: Shiv Narayanan
ナレーター: Assaf Cohen
プレミアムプランを無料で試す

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥1,700 で購入

¥1,700 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

When you’re acquired by private equity, the first 100 days are critical. You need to grow revenue faster, be more profitable, and integrate additional companies, all while getting buy-in from investors. In this environment, ramping up your sales pipeline is a major component of meeting board expectations.

In Post-Acquisition Marketing, Shiv Narayanan reveals how PE-backed companies can leverage marketing to scale faster and deliver on the investment thesis. With Shiv’s proven framework, you’ll learn exactly how to leverage data to secure a larger budget for marketing and drive more top-line revenue growth than ever before.

©2021 Shiv Narayanan (P)2021 Shiv Narayanan
企業 企業金融・公共財政

Post-Acquisition Marketingに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。