『Multicultural Intelligence (Updated and Revised 2nd Edition)』のカバーアート

Multicultural Intelligence (Updated and Revised 2nd Edition)

Eight Make-or-Break Rules for Marketing to Race, Ethnicity, and Sexual Orientation

プレビューの再生

Audibleプレミアムプラン30日間無料体験

プレミアムプランを無料で試す
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

Multicultural Intelligence (Updated and Revised 2nd Edition)

著者: David R. Morse
ナレーター: Mike Chamberlain
プレミアムプランを無料で試す

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥2,200 で購入

¥2,200 で購入

このコンテンツについて

With decades of experience in multicultural marketing, author David Morse reviews the history of marketing to black, Hispanic, Asian, and LGBTQ consumers. He explains how including appropriate cultural cues in advertising can build brand loyalty that will pay huge dividends. He also cautions that missing the mark with advertising that excludes or is culturally offensive can be a costly mistake.

Replete with scores of examples of campaigns that have been extremely effective, as well as those that have sparked outrage and boycotts, this audiobook provides eight basic rules that should guide you through the process of marketing as diversity becomes mainstream.

©2018 David R. Morse (P)2018 Tantor
PR・広報 マーケティング マーケティング・セールス
まだレビューはありません