『Marketplace Dignity』のカバーアート

Marketplace Dignity

Transforming How We Engage with Customers Across Their Journey

プレビューの再生

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

¥770で会員登録し購入
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

Marketplace Dignity

著者: Cait Lamberton, Tom Wein, Neela A. Saldanha
ナレーター: Marnye Young
¥770で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥1,100 で購入

¥1,100 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

Everywhere we turn, brands and organizations are under fire for failing to treat their customers with respect and dignity. And increasingly, consumers want firms to take a lead in helping to shape a better society. Yet, most don't know where to start or have struggled to get things right.

In Marketplace Dignity, Cait Lamberton, Neela A. Saldanha, and Tom Wein introduce a tangible, practical way to take a stand on the fundamental value of humans, and in so doing, be a force for good in a society that increasingly demands that they do so. Marketplace dignity is the idea that customers seek respect and recognition from the firms they interact with, not just rational or emotional benefits.

In this book, you will discover how to:

● Apply the principles of marketplace dignity to the whole of the customer journey, from the pre-consumption phase to the post-consumption phase;

● Design and deliver products, services, and experiences that respect your customers' dignity and value as human beings;

● Improve your performance using the Marketplace Dignity Framework; and

● Create a competitive edge and a positive social impact with marketplace dignity.

©2024 Cait Lamberton, Neela A. Saldanha, Tom Wein (P)2025 Ascent Audio
カスタマーサービス マーケティング 経済学 非営利・チャリティー
activate_buybox_copy_target_t1

Marketplace Dignityに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。