『Making Black Girls Count in Math Education』のカバーアート

Making Black Girls Count in Math Education

A Black Feminist Vision for Transformative Teaching

プレビューの再生

Audibleプレミアムプラン30日間無料体験

プレミアムプランを無料で試す
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます

Making Black Girls Count in Math Education

著者: Nicole M. Joseph, Erica N. Walker - foreword, H. Richard Milner IV - foreword
ナレーター: Allyson Johnson
プレミアムプランを無料で試す

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥2,200 で購入

¥2,200 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

Nicole M. Joseph investigates factors that contribute to the glaring underrepresentation of Black female students in mathematics. Joseph's account calls attention to educational structures and practices that contribute to race- and gender-based stratification in science, technology, engineering, and mathematics.

In her assessment of the intersectional difficulties facing this marginalized group, Joseph offers a critical view of the existing mathematics education research, practice, and policies that have neglected Black girls and women; confronts the problematic history of mathematics education policy; and considers imbalances in the current teacher workforce in United States mathematics programs. She then provides suggestions for reform. Joseph invites students, families, and educators, as well as researchers, policy makers, and other relevant stakeholders to disrupt systems, structures, and ideologies. She calls for an end to racism and sexism in many areas of mathematics education.

A must-listen for anyone concerned about supporting the mathematical learning and development of Black girls and women, this work advocates for coalition-building so that greater, more equitable opportunities for learning and engagement may be offered to Black female students.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2022 The President and Fellows of Harvard College (P)2023 Tantor
哲学的・社会的側面 政策・改革 教育

Making Black Girls Count in Math Educationに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。