Audible会員プラン登録で、20万以上の対象タイトルが聴き放題。

プレビューの再生

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

Keep It Simple

著者: Charles Johnson
ナレーター: Michael Hatak
¥350で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥500 で購入

¥500 で購入

下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
activate_samplebutton_t1

あらすじ・解説

Great customer service is dying.

Is life too busy to teach this skill anymore? If it is, you are going to have a difficult time keeping customers. It doesn’t matter if you are in the restaurant business, retail business, salon and spa business, a government contractor, car dealership, or grocery store.

The one thing that every business has in common with each other is how each of them approaches customer service. In this book, Berry learns the importance in an easy-to-understand approach of customer service.

With that said, let’s begin our journey and learn what customer service really means from our heroes in heaven.

©2020 Charles H. Johnson (P)2020 Charles H. Johnson

Keep It Simpleに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。