『Filling the Void』のカバーアート

Filling the Void

プレビューの再生

Audibleプレミアムプラン30日間無料体験

プレミアムプランを無料で試す
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

Filling the Void

著者: Marcus Gilroy-Ware
ナレーター: Nathaniel James
プレミアムプランを無料で試す

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥2,000 で購入

¥2,000 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

Filling the Void is a book about how the cultures and psychology of social media use fit within a broader landscape of life under capitalism. It argues that social media use is often a psychological response to the need for pleasure and comfort that results from the stresses of life under postmodern capitalism rather than being a driver of new behaviours, as newer technologies are often said to be. Both the explosive growth of social media and the corresponding reconfiguration of the web from an information-based platform into an entertainment-based one are far more easily explained in terms of the subjective psychological experience of their users as capitalist subjects seeking 'depressive hedonia', the book argues.

Filling the Void also interrogates the role of social media networks, designed for private commercial gain, as part of a de facto public sphere. Both the decreasing subjective importance of factual media and the ways in which the content of the time line are quietly manipulated - often using labour in the developing world and secret algorithms - have potentially serious implications for the capacity of social media users to query or challenge the seeming reality offered by the established hegemonic order.

©2017 Marcus Gilroy-Ware (P)2017 Audible, Ltd
心理学 心理学・心の健康 社会心理学・相互作用

Filling the Voidに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。