『Deliberative Policymaking』のカバーアート

Deliberative Policymaking

Redesigning How We Make Education Policy

Audible会員プランの聴き放題対象タイトル(お聴きいただけるのは配信日からとなります)

プレミアムプランに登録し、配信日に聴く
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

Deliberative Policymaking

著者: Elizabeth Grant
ナレーター: Lisa S. Ware
プレミアムプランに登録し、配信日に聴く

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥1,400で今すぐ予約注文する

¥1,400で今すぐ予約注文する

予約注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

A Choice Outstanding Academic Title of the Year

In Deliberative Policymaking, Elizabeth Grant advances a fresh framework for making collective decisions about US schools. Grant argues that education policy can be made better by improving education policymaking methods. Informed by accounts of policymaking actions as well as her own experience, she offers a keen assessment of which components of existing education policy and policymaking have been effective and which have not.

Grant presents new approaches to the craft of policymaking. She endorses policy design thinking, including user-centered design; greater attention to education statecraft, such as reinforcing federal-state relations; and partnering with intermediaries who can help policymakers determine where the public interest lies. She underscores how these practices support democratized policymaking and implementation, which can lead to more inclusive, equitable policy.

Grant notes that the success of policy work depends on civic capacity to initiate and sustain improvement efforts, and on policy's ability to meet the demands of the time. This book is essential for anyone who makes policy or is interested in education reform.

©2024 the President and Fellows of Harvard College (P)2024 Tantor Media
リーダーシップ・管理 哲学的・社会的側面 政策・改革 教育

Deliberative Policymakingに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。