Audible会員プラン登録で、20万以上の対象タイトルが聴き放題。

プレビューの再生
  • Data Analytics for Business

  • Lessons for Sales, Marketing, and Strategy
  • 著者: Ira J. Haimowitz
  • ナレーター: Ray Greenley
  • 再生時間: 6 時間 12 分

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

Data Analytics for Business

著者: Ira J. Haimowitz
ナレーター: Ray Greenley
¥1,540で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥2,200 で購入

¥2,200 で購入

下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら

あらすじ・解説

Interest in applying analytics, machine learning, and artificial intelligence to sales and marketing has grown dramatically, with no signs of slowing down. This book provides essential guidance to apply advanced analytics and data mining techniques to real-world business applications.

The foundation of this text is the author's twenty-plus years of developing and delivering big data and artificial intelligence solutions across multiple industries: financial services, pharmaceuticals, consumer packaged goods, media, and retail. He provides guidelines and summarized cases for those studying or working in the fields of data science, data engineering, and business analytics. The book also offers a distinctive style: a series of essays, each of which summarizes a critical lesson or provides a step-by-step business process, with specific examples of successes and failures.

Sales and marketing executives, project managers, business and engineering professionals, and graduate students will find this clear and comprehensive book the ideal companion when navigating the complex world of big data analytics.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2023 Taylor & Francis (P)2024 Tantor

Data Analytics for Businessに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。