
Art in Putinland
Studies in World Art, Book 111
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
聴き放題対象外タイトルです。Audibleプレミアムプラン登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。
-
ナレーター:
-
Don Wang
このコンテンツについて
Maybe it’s time for attention to turn back to the Russians. In the 1980s, as some of us still remember, so-called perestroika art was pretty big in the West, with enthusiasm from leading Western curators and critics, and some support from the big international auction rooms. In fact, the pattern was pretty much the same as what happened with contemporary Chinese art just a little later on.
The fact is, however, that Chinese art has continued to hold its place in the Western market, and the leading names now make reliably high prices in major contemporary auctions, no matter where the sale takes place. This has not been the case with the Russian equivalent.
©2014, 2017 Cv Publications (P)2018 Cv Publications