Audible会員プラン登録で、20万以上の対象タイトルが聴き放題。

プレビューの再生
  • All-Inclusive TV

  • How Booming Brands Are Reimagining TV Advertising
  • 著者: Chuck Hengel
  • ナレーター: Frank Gerard
  • 再生時間: 3 時間 37 分

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

All-Inclusive TV

著者: Chuck Hengel
ナレーター: Frank Gerard
¥1,330で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥1,900 で購入

¥1,900 で購入

下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら

あらすじ・解説

Is Television Advertising Your Next Bold Move?

Americans are watching more video content than ever, nearly six hours a day on average. A closer look at how audiences are consuming content reveals that video is a broad category including streaming, digital, and linear TV and that these alternatives are much more integrated than many acknowledge.

All-Inclusive TV reframes the conversation about video content to prove that traditional TV inventory not only fits within the current media marketplace, but retains the power to transform brands and businesses beyond expectation. Chuck Hengel shows how data science, automation, and artificial intelligence help linear TV measure and optimize ad campaigns, achieve the accountability sought by modern marketers, and create a targeted, rich advertising opportunity.

If you’re trying to build a brand, gain visibility, or attract new customers, linear TV continues to be a smart bet for the big impact it can have on both performance marketing and brand building.

©2021 Chuck Hengel (P)2021 Chuck Hengel

All-Inclusive TVに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。